ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ແພດເດັກດ້ານການສຶກສາ: ທາງດ້ານການແພດດ້ານການສຶກສາ ແມ່ນວາລະສານທາງການແພດທີ່ມີການທົບທວນຄືນແບບ bimonthly ເຊິ່ງກວມເອົາຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບເດັກ. ມັນໄດ້ຖືກສ້າງຕັ້ງຂື້ນໃນ 2001 ເປັນ Ambulatory Pediatrics , ໄດ້ຮັບຊື່ຂອງມັນໃນປະຈຸບັນໃນເດືອນມັງກອນ 2009. ມັນຖືກຈັດພີມມາໂດຍ Elsevier ໃນນາມຂອງສະມາຄົມເດັກນ້ອຍທາງວິຊາການ, ໃນນັ້ນມັນແມ່ນວາລະສານທາງການ. ຫົວ ໜ້າ ບັນນາທິການແມ່ນທ່ານ Peter G. Szilagyi, ຜູ້ທີ່ເຂົ້າມາແທນ James M. Perrin ໃນປີ 2009. ອີງຕາມ ບົດລາຍງານການອ້າງອີງ ຂອງວາລະສານ, ວາລະສານດັ່ງກ່າວມີປັດໄຈທີ່ມີຜົນກະທົບປີ 2014 ຂອງ 2.007. | |
ສະມາຄົມນັກສຶກສາແຫ່ງຊາດ: ສະມາຄົມນັກສຶກສາແຫ່ງຊາດ ( NAS ) ແມ່ນກຸ່ມສະ ໜັບ ສະ ໜູນ ດ້ານການເມືອງທີ່ບໍ່ຫວັງຜົນ ກຳ ໄລ, ໂດຍມີຄວາມສົນໃຈໂດຍສະເພາະດ້ານການສຶກສາ. ມັນຄັດຄ້ານຄວາມຖືກຕ້ອງທາງດ້ານການເມືອງທີ່ຖືກຮັບຮູ້ກ່ຽວກັບວິທະຍາເຂດວິທະຍາໄລແລະສະ ໜັບ ສະ ໜູນ ການກັບຄືນສູ່ຫຼັກສູດແລະທຶນການສຶກສາໃນກາງສະຕະວັດທີ 20, ແລະການເພີ່ມຂື້ນຂອງການເປັນຕົວແທນດ້ານການອະນຸລັກໃນຄະນະວິຊາ. | |
Comptes rendus de l'Académie des ວິທະຍາສາດ: Comptes rendus de l'Académie des Sciences , ຫລືພຽງແຕ່ Comptes rendus , ແມ່ນວາລະສານວິທະຍາສາດຝຣັ່ງທີ່ໄດ້ຖືກຈັດພີມມາຕັ້ງແຕ່ປີ 1835. ມັນແມ່ນການ ດຳ ເນີນຄະດີຂອງສະພາວິທະຍາສາດຝຣັ່ງ. ປະຈຸບັນມັນຖືກແບ່ງອອກເປັນ 7 ພາກ, ຈັດພີມມາໃນນາມຂອງ Academy of Elsevier: Mathématique , Mécanique , Physique , Géoscience , Palévol , Chimie , ແລະ Biologies . | |
ການສຶກສາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ: Allied Academies ແມ່ນບໍລິສັດທີ່ຖືກຫລອກລວງທີ່ຖືກລາຍງານຕາມກົດ ໝາຍ ຂອງ North Carolina. ທີ່ຢູ່ທາງໄປສະນີຂອງມັນແມ່ນຢູ່ລອນດອນ, ອັງກິດ. ມັນສະແດງຕົນເອງເປັນສະມາຄົມນັກວິຊາການ, ໂດຍມີການສະ ໜັບ ສະ ໜູນ ແລະຊຸກຍູ້ການຄົ້ນຄວ້າແລະການແລກປ່ຽນແລະແລກປ່ຽນຄວາມຮູ້ຕາມຈຸດປະສົງທີ່ໄດ້ລະບຸ. ອົງການຈັດຕັ້ງປະກອບມີ 30 ສະຖາບັນການສຶກສາ, ເຊິ່ງໃຫ້ລາງວັນແກ່ນັກວິຊາການແລະເຜີຍແຜ່ວາລະສານທາງວິຊາການທັງທາງອິນເຕີເນັດແລະເປັນ ສຳ ເນົາ ສຳ ລັບສະມາຊິກ. ຕັ້ງແຕ່ປີ 2015, ອົງການດັ່ງກ່າວໄດ້ຖືກຈັດເຂົ້າໃນບັນຊີລາຍຊື່ຂອງນັກຂຽນຂ່າວທີ່ເປີດເຜີຍ - ມີຄວາມເປັນໄປໄດ້, ອາດຈະເປັນໄປໄດ້, ຫຼືອາດຈະແມ່ນນັກພິມໂຄສະນາທີ່ເປີດເຜີຍ. ມັນຢູ່ໃນການຮ່ວມມືກັບ OMICS Publishing Group ເຊິ່ງໃຊ້ເວບໄຊທ໌ແລະໂລໂກ້ຂອງມັນ. ໃນປີ 2018, ເຈົ້າຂອງບໍລິສັດ OMICS, Srinubabu Gedela ໄດ້ປະກາດວ່າລາວໄດ້ແຈ້ງໃຫ້ສານ Nevada ວ່າ Allied Academies ແມ່ນບໍລິສັດຍ່ອຍຂອງ OMICS International. ໃນລະຫວ່າງກອງປະຊຸມໃນປີ 2018, ພວກເຂົາໄດ້ປອມຕົວນັກເຄມີທີ່ໂດດເດັ່ນໃນບັນດາຄະນະ ກຳ ມະການຈັດຕັ້ງຂອງຕົນທີ່ບໍ່ໄດ້ຕົກລົງກັບເລື່ອງນີ້ແລະບໍ່ໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມກັບ Allied Academies. | |
ສະຖາບັນວິທະຍາສາດ ທຳ ມະຊາດຂອງມະຫາວິທະຍາໄລ Drexel: ສະ ຖາບັນຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ ທຳ ມະຊາດຂອງມະຫາວິທະຍາໄລ Drexel , ໃນເມື່ອກ່ອນແມ່ນສະ ຖາບັນວິທະຍາສາດ ທຳ ມະຊາດຂອງ Philadelphia , ແມ່ນສະຖາບັນຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ ທຳ ມະຊາດທີ່ເກົ່າແກ່ທີ່ສຸດແລະຫໍພິພິທະພັນໃນອາເມລິກາ. ມັນໄດ້ຖືກສ້າງຕັ້ງຂື້ນໃນປີ 1812, ໂດຍນັກ ທຳ ມະຊາດຊັ້ນ ນຳ ຂອງສາທາລະນະລັດອາເມລິກາ ໜຸ່ມ ດ້ວຍພາລະກິດທີ່ສະແດງເຖິງ "ການຊຸກຍູ້ແລະການປູກຝັງຂອງວິທະຍາສາດ". ເປັນເວລາຫຼາຍກວ່າສອງສະຕະວັດຂອງການ ດຳ ເນີນງານຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ, Academy ໄດ້ສະ ໜັບ ສະ ໜູນ ການເລັ່ງລັດ, ດຳ ເນີນການຄົ້ນຄ້ວາສິ່ງແວດລ້ອມແລະລະບົບ ທຳ ມະຊາດ, ແລະເກັບ ກຳ ຂໍ້ມູນການເກັບ ກຳ ປະຫວັດສາດ ທຳ ມະຊາດທີ່ປະກອບມີຫຼາຍກ່ວາ 17 ລ້ານຕົວຢ່າງ. ສະຖາບັນຍັງມີປະເພນີການວາງສະແດງແລະໂປແກມການສຶກສາຂອງປະຊາຊົນເປັນເວລາດົນນານ ສຳ ລັບທັງໂຮງຮຽນແລະສາທາລະນະຊົນທົ່ວໄປ. | |
ການແພດສຸກເສີນທາງວິຊາການ: ການແພດສຸກເສີນທາງການສຶກສາ ແມ່ນວາລະສານການແພດທີ່ມີການທົບທວນປະ ຈຳ ເດືອນເຊິ່ງຖືກຕີພິມໂດຍ Wiley ໃນນາມຂອງສັງຄົມ ສຳ ລັບຢາສຸກເສີນທາງການສຶກສາ. ບັນນາທິການເປັນຫົວ ໜ້າ ແມ່ນ Jeffrey A. Kline, MD. ການຄຸ້ມຄອງລວມມີວິທະຍາສາດພື້ນຖານ, ການຄົ້ນຄວ້າທາງດ້ານຄລີນິກ, ຂໍ້ມູນການສຶກສາ, ແລະການປະຕິບັດທາງດ້ານການຊ່ວຍທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບຢາສຸກເສີນ. | |
ການສຶກສາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ: Allied Academies ແມ່ນບໍລິສັດທີ່ຖືກຫລອກລວງທີ່ຖືກລາຍງານຕາມກົດ ໝາຍ ຂອງ North Carolina. ທີ່ຢູ່ທາງໄປສະນີຂອງມັນແມ່ນຢູ່ລອນດອນ, ອັງກິດ. ມັນສະແດງຕົນເອງເປັນສະມາຄົມນັກວິຊາການ, ໂດຍມີການສະ ໜັບ ສະ ໜູນ ແລະຊຸກຍູ້ການຄົ້ນຄວ້າແລະການແລກປ່ຽນແລະແລກປ່ຽນຄວາມຮູ້ຕາມຈຸດປະສົງທີ່ໄດ້ລະບຸ. ອົງການຈັດຕັ້ງປະກອບມີ 30 ສະຖາບັນການສຶກສາ, ເຊິ່ງໃຫ້ລາງວັນແກ່ນັກວິຊາການແລະເຜີຍແຜ່ວາລະສານທາງວິຊາການທັງທາງອິນເຕີເນັດແລະເປັນ ສຳ ເນົາ ສຳ ລັບສະມາຊິກ. ຕັ້ງແຕ່ປີ 2015, ອົງການດັ່ງກ່າວໄດ້ຖືກຈັດເຂົ້າໃນບັນຊີລາຍຊື່ຂອງນັກຂຽນຂ່າວທີ່ເປີດເຜີຍ - ມີຄວາມເປັນໄປໄດ້, ອາດຈະເປັນໄປໄດ້, ຫຼືອາດຈະແມ່ນນັກພິມໂຄສະນາທີ່ເປີດເຜີຍ. ມັນຢູ່ໃນການຮ່ວມມືກັບ OMICS Publishing Group ເຊິ່ງໃຊ້ເວບໄຊທ໌ແລະໂລໂກ້ຂອງມັນ. ໃນປີ 2018, ເຈົ້າຂອງບໍລິສັດ OMICS, Srinubabu Gedela ໄດ້ປະກາດວ່າລາວໄດ້ແຈ້ງໃຫ້ສານ Nevada ວ່າ Allied Academies ແມ່ນບໍລິສັດຍ່ອຍຂອງ OMICS International. ໃນລະຫວ່າງກອງປະຊຸມໃນປີ 2018, ພວກເຂົາໄດ້ປອມຕົວນັກເຄມີທີ່ໂດດເດັ່ນໃນບັນດາຄະນະ ກຳ ມະການຈັດຕັ້ງຂອງຕົນທີ່ບໍ່ໄດ້ຕົກລົງກັບເລື່ອງນີ້ແລະບໍ່ໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມກັບ Allied Academies. | |
ໝວດ: ອົງການດິຈິຕອສາກົນ ສຳ ລັບວາລະສານວິທະຍາສາດຂໍ້ມູນຂ່າວສານ: | |
ໝວດ: ອົງການດິຈິຕອສາກົນ ສຳ ລັບວາລະສານວິທະຍາສາດຂໍ້ມູນຂ່າວສານ: | |
ໝວດ: ອົງການດິຈິຕອສາກົນ ສຳ ລັບວາລະສານວິທະຍາສາດຂໍ້ມູນຂ່າວສານ: | |
ໝວດ: ອົງການດິຈິຕອສາກົນ ສຳ ລັບວາລະສານວິທະຍາສາດຂໍ້ມູນຂ່າວສານ: | |
ໝວດ: ອົງການດິຈິຕອສາກົນ ສຳ ລັບວາລະສານວິທະຍາສາດຂໍ້ມູນຂ່າວສານ: | |
ໝວດ: ອົງການດິຈິຕອສາກົນ ສຳ ລັບວາລະສານວິທະຍາສາດຂໍ້ມູນຂ່າວສານ: | |
ວາລະສານວາລະສານການຄຸ້ມຄອງ: ວາລະສານວາລະສານການຄຸ້ມຄອງ a ແມ່ນວາລະສານການສຶກສາທີ່ມີການທົບທວນຄືນແບບເພື່ອນຮ່ວມງານເຊິ່ງກວມເອົາທຸກດ້ານຂອງການຄຸ້ມຄອງ. ມັນຖືກຈັດພີມມາໂດຍສະຖາບັນການບໍລິຫານແລະຖືກສ້າງຕັ້ງຂື້ນໃນປີ 1958 ເປັນ ວາລະສານຂອງສະຖາບັນການບໍລິຫານ , ໄດ້ຮັບຊື່ໃນປະຈຸບັນໃນປີ 1963. ອີງຕາມ ບົດລາຍງານການອ້າງອີງ ຂອງວາລະສານ, ວາລະສານດັ່ງກ່າວມີປັດໄຈຜົນກະທົບປີ 2016 ຂອງ 7.417. ໃນປີ 2012 ວາລະສານດັ່ງກ່າວໄດ້ຖືກລະບຸວ່າເປັນ ໜຶ່ງ ໃນຜູ້ກະ ທຳ ຜິດ 10 ຄົນ ທຳ ອິດໃນການປະຕິບັດທີ່ເອີ້ນວ່າ "ການອ້າງອີງແບບບັງຄັບ", ເຊິ່ງຜູ້ພິມເຜີຍແຜ່ ໝູນ ໃຊ້ປັດໃຈຜົນກະທົບຂອງຕົນເພື່ອສ້າງຊື່ສຽງທາງວິຊາການ. ມັນຍັງຢູ່ໃນລາຍຊື່ Financial Times ຂອງ 45 ວາລະສານທີ່ໃຊ້ໃນການຈັດອັນດັບໂຮງຮຽນທຸລະກິດແລະແມ່ນ ໜຶ່ງ ໃນສີ່ວາລະສານການຄຸ້ມຄອງທົ່ວໄປທີ່ມະຫາວິທະຍາໄລ Texas Dallas ໃຊ້ເພື່ອຈັດອັນດັບສະມັດຕະພາບການຄົ້ນຄວ້າຂອງມະຫາວິທະຍາໄລຕ່າງໆ. | |
ສະຖາບັນບໍລິຫານການສຶກສາແລະການສຶກສາ: ສະຖາບັນບໍລິຫານການສຶກສາແລະການສຶກສາ ແມ່ນວາລະສານທາງວິຊາການສະ ໜັບ ສະ ໜູນ ໂດຍສະພາບໍລິຫານການສຶກສາ. ມັນກວມເອົາການສິດສອນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການຄຸ້ມຄອງ, ການຮຽນຮູ້ແລະການຄຸ້ມຄອງການສຶກສາທຸລະກິດ. ອີງຕາມ ບົດລາຍງານການອ້າງອີງ ຂອງວາລະສານ, ປັດໄຈຜົນກະທົບຕໍ່ເວລາ ໜຶ່ງ ປີຂອງວາລະສານແມ່ນ 3.274, ຈັດຢູ່ໃນອັນດັບທີ 56 ຂອງ ໝວດ "ການຄຸ້ມຄອງ" ແລະອັນດັບ 11 ໃນ "ການສຶກສາແລະການຄົ້ນຄວ້າການສຶກສາ". ປັດໄຈຜົນກະທົບ 5 ປີ 2018 ແມ່ນ 4.902. | |
ທັດສະນະຂອງການຄຸ້ມຄອງ: ສະຖາບັນການສຶກສາດ້ານການຄຸ້ມຄອງ ແມ່ນວາລະສານວິຊາການທີ່ມີການທົບທວນຄືນຈາກເພື່ອນຮ່ວມງານຕີພິມໂດຍສະພາບໍລິຫານການສຶກສາ. ມັນກວມເອົາບັນຫາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການຄຸ້ມຄອງແລະທຸລະກິດ. ອີງຕາມ ບົດລາຍງານການອ້າງອີງ ຂອງວາລະສານ, ປັດໄຈຜົນກະທົບຂອງວາລະສານປີ 2019 ແມ່ນ 5.098, ຈັດຢູ່ໃນອັນດັບທີ 24 ໃນ 152 ວາລະສານໃນ ໝວດ "ທຸລະກິດ" ແລະ 28 ໃນ 222 ວາລະສານໃນ ໝວດ "ການບໍລິຫານ". | |
ການທົບທວນການບໍລິຫານຂອງສະຖາບັນ: ສະ ຖາບັນກວດກາການຄຸ້ມຄອງ (AMR) ແມ່ນວາລະສານວິຊາການທົບທວນຄືນກ່ຽວກັບການຄຸ້ມຄອງ. ອີງຕາມ ບົດລາຍງານການອ້າງອີງ ຂອງວາລະສານ, ປັດໄຈຜົນກະທົບຂອງວາລະສານປີ 2017 ແມ່ນ 8.855, ຈັດຢູ່ໃນອັນດັບທີສອງຂອງ ໝວດ "ການຄຸ້ມຄອງ" ແລະ "ທຸລະກິດ". | |
ການແພດທາງການແພດ (ວາລະສານ): ການແພດທາງວິຊາການ ແມ່ນວາລະສານການແພດທີ່ມີການທົບທວນຄືນປະ ຈຳ ເດືອນ, ຈັດພິມໂດຍສະມາຄົມວິທະຍາໄລການແພດອາເມລິກາ. | |
ການແພດທາງການແພດ (ວາລະສານ): ການແພດທາງວິຊາການ ແມ່ນວາລະສານການແພດທີ່ມີການທົບທວນຄືນປະ ຈຳ ເດືອນ, ຈັດພິມໂດຍສະມາຄົມວິທະຍາໄລການແພດອາເມລິກາ. | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: | |
ໝວດ: ຄວາມຮູ້ແລະການຄົ້ນຄ້ວາດ້ານວິຊາການເຜີຍແຜ່ວາລະສານການສຶກສາ: |
Wednesday, March 3, 2021
Category:Academic Knowledge and Research Publishing academic journals, Category:Academic Knowledge and Research Publishing academic journals, Category:Academic Knowledge and Research Publishing academic journals
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Fine-art photography, Trick shot, Outline of the visual arts
ການຖ່າຍຮູບແບບສິນລະປະ: ການຖ່າຍຮູບແບບລະອຽດ ແມ່ນການຖ່າຍຮູບທີ່ຖືກສ້າງຂື້ນຕາມວິໄສທັດຂອງນັກຖ່າຍຮູບເປັນສິລະປິນ, ໂດຍໃຊ້ຮູບຖ່າຍເປັນສື່ກາງໃນການສ...
-
Anna N. Żytkow: Anna N. Żytkow ແມ່ນນັກອາວະກາດໂປໂລຍທີ່ເຮັດວຽກຢູ່ສະຖາບັນດາລາສາດຂອງມະຫາວິທະຍາໄລ Cambridge. Żytkowແລະ Kip Thorne ສະ ເໜີ ຕົ...
-
Aminoacylation: Aminoacylation ແມ່ນຂະບວນການຂອງການເພີ່ມກຸ່ມ aminoacyl ໃນການປະສົມ. X-Dipeptidase ຂອງລາວ: Xaa-Dipeptidase ຂອງ ມັນແມ່ນ E...
-
Anatoly Lomachenko: Anatoly Lomachenko ແມ່ນຄູຝຶກມວຍອູແກຣນ. ລາວແມ່ນພໍ່ຂອງນັກມວຍແຊ້ມສາມພາກສ່ວນ Vasyl Lomachenko. ລາວຖືກຄັດເລືອກໃຫ້ໄດ້ຮັບ...
No comments:
Post a Comment