Thursday, April 1, 2021

Akado-shōgakkōmae Station, Akado-shōgakkōmae Station, Alucard (Hellsing)

ສະຖານີ Akado-shōgakkōmae:

ສະຖານີ Akado-shōgakkōmae ແມ່ນສະຖານີລົດໄຟໃນ Arakawa, Tokyo, ປະເທດຍີ່ປຸ່ນ.

ສະຖານີ Akado-shōgakkōmae:

ສະຖານີ Akado-shōgakkōmae ແມ່ນສະຖານີລົດໄຟໃນ Arakawa, Tokyo, ປະເທດຍີ່ປຸ່ນ.

Alucard (Hellsing):

Alucard , ກ່ອນຫນ້ານີ້ ນັບ Dracula , ແມ່ນຕົວລະຄອນປະດິດແຕ່ງແລະຕົວລະຄອນຕະ ຫຼົກຂອງ Hellsing manga ແລະຊຸດສັດທີ່ສ້າງຂື້ນໂດຍ Kouta Hirano. vampire ໄດ້ອຸທິດຕົນທັງ ໝົດ ຕໍ່ຫົວ ໜ້າ ຄອບຄົວ Hellsing ໃນປະຈຸບັນ, Integra Hellsing, Alucard ເຮັດວຽກກັບອົງການ Hellsing ອົງການຕ້ານກັບ vampires ແລະ ກຳ ລັງຊົ່ວຮ້າຍອື່ນໆ, ຕໍ່ສູ້ກັບຄວາມໂຫດຮ້າຍແລະຄວາມໂຫດຮ້າຍ, ບາງຄັ້ງກໍ່ຂ້າພຽງແຕ່ຫຼັງຈາກເປົ້າ ໝາຍ ໄດ້ຖືກພິການແລະເຮັດໃຫ້ອັບອາຍ, ໃນຂະນະທີ່ອະນຸຍາດເລື້ອຍໆ ສັດຕູຫຼາຍກວ່າ ໜຶ່ງ ໂອກາດທີ່ຈະຂ້າພວກເຂົາ. ນັບ Dracula ຖືກອັບຣາຮາມ Van Helsing ແລະກາຍເປັນຜູ້ຮັບໃຊ້ທີ່ຊື່ສັດຂອງຄອບຄົວ. ຫລາຍທົດສະວັດຕໍ່ມາ, ລູກຫລານໂດຍກົງຂອງອັບຣາຮາມ Arthur Hellsing ໃຫ້ຊື່ວ່າ "Alucard". Hellsing ຖືກຕັ້ງຂື້ນໃນໄລຍະຮ້ອຍປີຕໍ່ມາ, ບ່ອນທີ່ Alucard ແລະອົງການຈັດຕັ້ງ Hellsing ຖືກບັງຄັບໃຫ້ຕໍ່ສູ້ກັບສ່ວນທີ່ເຫຼືອຂອງກອງ ກຳ ລັງ Nazi. Alucard ຍັງປະກົດຕົວໃນຊຸດ prequel Hellsing: The Dawn , ເອົາຮູບແບບຍິງພ້ອມກັບຄູ່ຂອງນາງ Walter C. Dornez ເພື່ອສິ້ນສຸດສົງຄາມໂລກຄັ້ງທີ 2 ໃນການຕໍ່ສູ້ກັບພວກນາຊີ.

Sado, Niigata:

Sado ແມ່ນເມືອງ ໜຶ່ງ ທີ່ຕັ້ງຢູ່ ເກາະ Sado ໃນແຂວງ Niigata, ປະເທດຍີ່ປຸ່ນ. ຕັ້ງແຕ່ປີ 2004, ເມືອງດັ່ງກ່າວປະກອບມີເກາະທັງ ໝົດ, ເຖິງແມ່ນວ່າບໍ່ແມ່ນພື້ນທີ່ທັງ ໝົດ ໃນຕົວເມືອງ. ເກາະ Sado ແມ່ນເກາະໃຫຍ່ທີ 6 ຂອງຍີ່ປຸ່ນໃນພື້ນທີ່ປະຕິບັດຕາມ 4 ເກາະໃຫຍ່ແລະເກາະ Okinawa.

Powerpuff ເດັກຍິງ Z:

ເດັກຍິງ Powerpuff Z ແມ່ນຊຸດສັດພາສາຍີ່ປຸ່ນຊຸດ ທຳ ມະຊາດຂອງຍີ່ປຸ່ນປີ 2006 ທີ່ ກຳ ກັບໂດຍ Megumu Ishiguro, ໂດຍອີງໃສ່ລາຍການໂທລະພາບສັດອາເມລິກາ The Powerpuff . The anime ຖືກຮ່ວມຜະລິດໂດຍ Cartoon Network Japan ແລະ Aniplex ແລະຖືກສັດໂດຍ Toei Animation.

Akadémia utca:

Akadémia utca ແມ່ນຢູ່ລະຫວ່າງ Roosvelt térແລະ Kossuth Lajos térໃນBelváros – Lipótváros Budapest, ຮົງກາລີ.

AkadémiaiKiadó:

AkadémiaiKiadó ແມ່ນ ສຳ ນັກພິມ ຈຳ ໜ່າຍ ຂອງສະຖາບັນວິທະຍາສາດຮັງກາຣີ. ມັນແມ່ນ ໜຶ່ງ ໃນບັນດາ ສຳ ນັກພິມ ສຳ ນັກວິທະຍາສາດແລະປື້ມແລະວາລະສານທີ່ ສຳ ຄັນທີ່ສຸດຂອງຮົງກາລີ. ເຈົ້າຂອງບໍລິສັດສ່ວນໃຫຍ່ແມ່ນບໍລິສັດຜະລິດບໍລິສັດ Wolters Kluwer ຜູ້ອໍານວຍການໃຫຍ່ຂອງ Amsterdam, ໃນຂະນະທີ່ສະຖາບັນວິທະຍາສາດຂອງຮັງກາຣີຖືຫຸ້ນສ່ວນ ໜ້ອຍ. ມັນເຜີຍແຜ່ວາລະສານແລະວາລະສານ. ສາຂາທີ່ເຜີຍແຜ່ວາລະສານແມ່ນ AKJournals.

Jacques d'Adelswärd-Fersen:

Baron Jacques d'Adelswärd-Fersen ແມ່ນນັກປະພັນວັນນະຄະດີແລະນັກກະວີ. ຊີວິດຂອງລາວເປັນພື້ນຖານຂອງຊີວະປະຫວັດຫຍໍ້ໂດຍ Roger Peyrefitte.

Akadêmia:

Akadêmia ແມ່ນຊຸດດົນຕີຕົ້ນສະບັບຂອງຝຣັ່ງທີ່ຖືກສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນໃນປີ 1986 ໂດຍຜູ້ ນຳ Françoise Lasserre ກຸ່ມນັກຮ້ອງ ທຳ ອິດໄດ້ຖືກສ້າງຕັ້ງຂື້ນຈາກສະມາຊິກຂອງ Chapelle Royale ຂອງ Philippe Herreweghe.

Akae:

Akae ອາດຈະອ້າງເຖິງ:

  • Akae Baku , ນັກຂຽນນະວະນິຍາຍຍີ່ປຸ່ນ
  • Aka-e, ປະເພດຂອງການພິມດ້ວຍໄມ້
  • ຄໍາສາບານທີ່ເປີດເຜີຍຄວາມລັບຂອງຮອບວຽນຂອງແຜ່ນດິນໂລກຕໍ່ Kasbeel
Baku Akae:

ບາກູອາກາ ເປັນນັກຂຽນວັນນະຄະດີຍີ່ປຸ່ນ. ລາວເກີດຢູ່ Shimonoseki, Yamaguchi.

Akae Beka:

Akae Beka ແມ່ນວົງດົນຕີຮາກ reggae ຜູ້ທີ່ມາຈາກ Saint Croix, ສະຫະລັດ Virgin Islands, ເຊິ່ງໄດ້ຖືກສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນໂດຍສະມາຊິກຂອງວົງດົນຕີ Midnite ຫຼັງຈາກການປ່ຽນແປງສະມາຊິກຂອງພວກເຂົາໃນປີ 2015. ໃນເດືອນກຸມພາປີນັ້ນ, ວົງດົນຕີ Midnite ໃນອະດີດໄດ້ຍົກເລີກການທ່ອງທ່ຽວປີ 2015 ຂອງພວກເຂົາແລະ ວັນທີເລື່ອນເວລາ "ຍ້ອນການປ່ຽນແປງຊີວິດສຸກເສີນທາງການແພດ, ຄວາມເຊື່ອ ໝັ້ນ, ແລະການເປີດເຜີຍ" .

Akashe Ki Ranga Lagila:

Akashe ki Ranga Lagila ແມ່ນຮູບເງົາພາສາທີ່ໃຊ້ພາສາອິນເດຍ Odia ປີ 2009 ໂດຍ ກຳ ກັບໂດຍ SK Muralidharan. ມັນມີດາວ Anubhav Mohanty, Archita Sahu ແລະ Rali Nanda. Mohanty ໄດ້ຮັບລາງວັນນັກສະແດງດີເດັ່ນໃນລາງວັນຮູບເງົາເລື່ອງ Odisha State Film. ຮູບເງົາໄດ້ຮັບລາງວັນຮູບເງົາ State Odisha ປີ 2009 ສຳ ລັບການສະແດງທີ່ດີທີ່ສຸດ, ບັນນາທິການດີເດັ່ນແລະທິດທາງສິນລະປະທີ່ດີທີ່ສຸດ. ຮູບເງົານີ້ແມ່ນຜະລິດໂດຍ Sitaram Agrwal ພາຍໃຕ້ Sarthak Music. ມັນແມ່ນການລະລຶກຂອງຮູບເງົາ Ma Tamilh Mahesh ປີ 2008, Saranya Matrum Palar.

Askar Akayev:

Askar Akayevich Akayev ແມ່ນນັກການເມືອງ Kyrgyz ທີ່ເຄີຍ ດຳ ລົງ ຕຳ ແໜ່ງ ເປັນປະທານາທິບໍດີຂອງ Kyrgyzstan ແຕ່ປີ 1990 ຈົນກວ່າຈະຖືກໂຄ່ນລົ້ມໃນການປະຕິວັດເດືອນຕຸລາ 2005.

Akathist:

ບົດ ເພງ Akathist ແມ່ນບົດເພງ ໜຶ່ງ ທີ່ ທຳ ມະດາໂດຍຊາວຄຣິສຕະຈັກນິກາຍ Orthodox ຕາເວັນອອກຫຼືກາໂຕລິກຕາເວັນອອກ, ອຸທິດໃຫ້ແກ່ໄພ່ພົນ, ກິດຈະ ກຳ ທີ່ສັກສິດ, ຫລື ໜຶ່ງ ໃນບັນດາບຸກຄົນຂອງ Holy Trinity. ຊື່ດັ່ງກ່າວແມ່ນມາຈາກຄວາມຈິງທີ່ວ່າໃນລະຫວ່າງການຮ້ອງເພງສວດ, ຫຼືບາງຄັ້ງການຮັບໃຊ້ທັງ ໝົດ, ປະຊາຄົມຄາດວ່າຈະຢືນຢູ່ໃນຄວາມເຄົາລົບ, ໂດຍບໍ່ຕ້ອງນັ່ງລົງ, ຍົກເວັ້ນແຕ່ຜູ້ເຖົ້າຫລືຜູ້ປ່ວຍ. ໃນລະຫວ່າງການບໍລິການທາງສາສະ ໜາ ຄຣິດສະຕຽນກາໂຕລິກຕາເວັນອອກໂດຍທົ່ວໄປ, ການນັ່ງ, ຢືນ, ກົ້ມຕົວລົງແລະການປະດິດແຕ່ງປະດັບປະດາແມ່ນຖືກ ກຳ ນົດໂດຍກົດລະບຽບທີ່ເຂັ້ມງວດ, ພ້ອມທັງການຕັດສິນໃຈສ່ວນບຸກຄົນ. ພຽງແຕ່ໃນລະຫວ່າງການອ່ານພຣະກິດຕິຄຸນແລະການຮ້ອງເພງຂອງ Akathists ແມ່ນຢືນວ່າຖືວ່າເປັນສິ່ງ ຈຳ ເປັນ ສຳ ລັບທຸກຄົນ.

Akaflieg:

Akaflieg ແມ່ນຕົວຫຍໍ້ ສຳ ລັບ Akademische Fliegergruppe , ກຸ່ມນັກສຶກສາວິສະວະ ກຳ ທາງອາກາດຈາກມະຫາວິທະຍາໄລເຕັກນິກເຢຍລະມັນແຕ່ລະບຸກຄົນ, ກ່ອນແລະຫຼັງສົງຄາມ, ຜູ້ອອກແບບເຮືອບິນ, ມັກຈະເຮັດ ໜ້າ ກາກ.

Akaflieg Berlin:

Akaflieg Berlin ແມ່ນ ໜຶ່ງ ໃນປະມານ 13 ກຸ່ມບິນ, ຫຼື Akaflieg , ປະຈຸບັນຕິດກັບມະຫາວິທະຍາໄລເຢຍລະມັນ. Akaflieg Berlin , ແມ່ນຕົວຫຍໍ້ຂອງ Akademische Fliegergruppe Berlin eV , ກຸ່ມນັກສຶກສາທີ່ລົງທະບຽນຢູ່ມະຫາວິທະຍາໄລ Berlin ຫຼາຍແຫ່ງ, ເຖິງແມ່ນວ່າພວກເຂົາສ່ວນໃຫຍ່ແມ່ນມາຈາກ TU Berlin, ເຊິ່ງມີສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງກັບການພັດທະນາແລະການອອກແບບຂອງແວ່ນບິນ, ພ້ອມທັງຄົ້ນຄ້ວາວິທະຍາສາດດ້ານອາກາດ. ສ້າງຕັ້ງຂື້ນໃນປີ 1920 Akaflieg Berlin ກໍ່ຕັ້ງຂຶ້ນໃນປີ 1920 ແລະເປັນ ໜຶ່ງ ໃນສະໂມສອນໂບກເງົາເກົ່າແກ່ທີ່ສຸດໃນປະເທດເຢຍລະມັນ, ບິນເຮືອບິນຂອງພວກເຂົາຈາກສະ ໜາມ ບິນ Kammermark ໃກ້ Pritzwalk, ເຊິ່ງພວກເຂົາແບ່ງປັນກັບ AFV Berlin, ເຊິ່ງສ່ວນໃຫຍ່ແມ່ນປະກອບດ້ວຍສະມາຊິກເກົ່າຂອງ Akaflieg Berlin , ເຊິ່ງກ່າວເຖິງຕະຫລົກ ເປັນ "ຜູ້ສູງອາຍຸແລະສຸພາບບຸລຸດ". ຄືກັບປີ 2007/2008 Akaflieg Berlin ແມ່ນກຸ່ມບໍລິຫານຂອງ Idaflieg, ເຊິ່ງເປັນອົງການຄວບຄຸມ ສຳ ລັບກຸ່ມການບິນຂອງມະຫາວິທະຍາໄລເຢຍລະມັນທັງ ໝົດ.

Akaflieg Berlin B1:

Akaflieg Berlin B1 Charlotte , ແມ່ນຜູ້ກໍ່ສ້າງ glider ສ້າງໃນເຢຍລະມັນໃນຊຸມປີ 1920. ມັນໄດ້ສະແດງຮູບແບບການລົງເຮືອປະດັບຍົນທີ່ມີປີກສູງ, ມີຄວາມສູງຂອງການກໍ່ສ້າງໄມ້ທຸກຊະນິດ, ເຊິ່ງມີສອງຊັ້ນ ສຳ ລັບລົງຈອດ.

Akaflieg Berlin B12:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Berlin B12 ແມ່ນຍົນທີ່ມີການບິນສອງຊັ້ນທີ່ມີປະສິດຕິພາບສູງເຊິ່ງໄດ້ຖືກອອກແບບແລະສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນ. ຖືເປັນຍານພາຫະນະຄົ້ນຄ້ວາ, ມີພຽງ ໜ່ວຍ ດຽວຖືກສ້າງຂຶ້ນ.

Akaflieg Berlin B13:

Akaflieg Berlin B13 ແມ່ນລົດສອງລໍ້ທີ່ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນ.

Akaflieg Berlin B1:

Akaflieg Berlin B1 Charlotte , ແມ່ນຜູ້ກໍ່ສ້າງ glider ສ້າງໃນເຢຍລະມັນໃນຊຸມປີ 1920. ມັນໄດ້ສະແດງຮູບແບບການລົງເຮືອປະດັບຍົນທີ່ມີປີກສູງ, ມີຄວາມສູງຂອງການກໍ່ສ້າງໄມ້ທຸກຊະນິດ, ເຊິ່ງມີສອງຊັ້ນ ສຳ ລັບລົງຈອດ.

Akaflieg Berlin B2 Teufelchen:

ເຮືອ Akaflieg Berlin B2 Teufelchen ແມ່ນ ຮູບຊົງກະຈົກ ສ້າງຂຶ້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຊຸມປີ 1920. ມັນປະກອບດ້ວຍການຕັ້ງຄ່າເຮືອແພທີ່ມີປີກສູງ, ການກໍ່ສ້າງໄມ້ທຸກຊະນິດ.

Akaflieg Berlin B2 Teufelchen:

ເຮືອ Akaflieg Berlin B2 Teufelchen ແມ່ນ ຮູບຊົງກະຈົກ ສ້າງຂຶ້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຊຸມປີ 1920. ມັນປະກອບດ້ວຍການຕັ້ງຄ່າເຮືອແພທີ່ມີປີກສູງ, ການກໍ່ສ້າງໄມ້ທຸກຊະນິດ.

Akaflieg ເບີ B3 Charlotte II:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Berlin B3 Charlotte II ແມ່ນການກໍ່ສ້າງທີ່ລ້ ຳ ລຶກໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຊຸມປີ 1920. ມັນໄດ້ສະແດງຮູບແບບການລົງເຮືອປະດັບຍົນທີ່ມີປີກສູງທີ່ບໍ່ມີບ່ອນຈອດຍົນສູງຂອງການກໍ່ສ້າງໄມ້ທຸກຊະນິດ, ເຊິ່ງມີກະເບື້ອງດຽວ ສຳ ລັບລົງຈອດແລະໃຊ້ເບກ.

Akaflieg ເບີ B3 Charlotte II:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Berlin B3 Charlotte II ແມ່ນການກໍ່ສ້າງທີ່ລ້ ຳ ລຶກໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຊຸມປີ 1920. ມັນໄດ້ສະແດງຮູບແບບການລົງເຮືອປະດັບຍົນທີ່ມີປີກສູງທີ່ບໍ່ມີບ່ອນຈອດຍົນສູງຂອງການກໍ່ສ້າງໄມ້ທຸກຊະນິດ, ເຊິ່ງມີກະເບື້ອງດຽວ ສຳ ລັບລົງຈອດແລະໃຊ້ເບກ.

Akaflieg Berlin B4 FF:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Berlin B4 FF ແມ່ນເຮືອບິນທີ່ມີບ່ອນນັ່ງດຽວທີ່ສ້າງຂຶ້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຕົ້ນຊຸມປີ 1930. ມັນແມ່ນຮູບແບບຊັ້ນສູງຂອງການກໍ່ສ້າງໄມ້ທຸກຮູບມີປີກພັບທີ່ປົກຫຸ້ມດ້ວຍຜ້າ

Akaflieg Berlin B4 FF:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Berlin B4 FF ແມ່ນເຮືອບິນທີ່ມີບ່ອນນັ່ງດຽວທີ່ສ້າງຂຶ້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຕົ້ນຊຸມປີ 1930. ມັນແມ່ນຮູບແບບຊັ້ນສູງຂອງການກໍ່ສ້າງໄມ້ທຸກຮູບມີປີກພັບທີ່ປົກຫຸ້ມດ້ວຍຜ້າ

Akaflieg Berlin B5:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Berlin B5 ແມ່ນເຮືອບັນທຸກຫີນທີ່ຖືກສ້າງຂຶ້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນທ້າຍຊຸມປີ 1930. ມັນປະກອບດ້ວຍການຕັ້ງຄ່າເຮືອບິນທີ່ມີປີກສູງ, ກະດານຫາງນົກຍຸງຂອງການກໍ່ສ້າງໄມ້ທຸກຊະນິດ, ພ້ອມດ້ວຍປີກແກວທີ່ມີຄວາມສາມາດໃນການບິນ, ເຄື່ອງມືລົງຈອດທີ່ສາມາດຖອດໄດ້, ຫາງທັງ ໝົດ ເຄື່ອນທີ່, ເບກອາກາດ ດຳ.

Akaflieg Berlin B6:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Berlin B6 ແມ່ນເຮືອໄຟຟ້າຂະຫຍາຍໃຫຍ່ຂື້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນທ້າຍຊຸມປີ 1930. ມັນປະກອບດ້ວຍການຕັ້ງຄ່າເຮືອໃບບິນກາງ, ປີກທີ່ມີຄວາມສູງ, ພ້ອມດ້ວຍ Junkers-flaps, ເຄື່ອງມືລົງຈອດທີ່ສາມາດຖອດໄດ້, ຫາງເຄື່ອນທີ່ທັງ ໝົດ, ເບກລົມທາງອາກາດ, ເນື້ອໄມ້ແລະເຫຼັກ.

Akaflieg Berlin B8:

ເຮືອ Akaflieg Berlin B8 ແມ່ນເຮືອໃບເຢຍລະມັນທີ່ສ້າງຂຶ້ນໃນທ້າຍຊຸມປີ 1930 ສຳ ລັບການແຂ່ງຂັນກິລາໂອລິມປິກເກມໂອລິມປິກປີ 1939 ທີ່ເມືອງໂລມ. ມັນແມ່ນເຮືອໃບບິນສູງທີ່ມີປີກບ່າໄຫລ່, ມີເບກອາກາດ ດຳ ແລະການກໍ່ສ້າງໄມ້ທຸກຊະນິດ.

Akaflieg Berlin B9:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Berlin B 9 ແມ່ນເຮືອບິນທົດລອງທີ່ມີການອອກແບບຄູ່ແຝດ, ຖືກພັດທະນາໂດຍ Akaflieg Berlin ແລະ Flugtechnische Fachgruppe ໃນຊຸມປີ 1940. ມັນໄດ້ຖືກອອກແບບເພື່ອກວດກາຜົນປະໂຫຍດຂອງການມີນັກບິນໃນ ຕຳ ແໜ່ງ ທີ່ມັກ. ເຮືອບິນ ລຳ ດັ່ງກ່າວໄດ້ບິນໃນປີ 1943, ແຕ່ສຸດທ້າຍກໍ່ຖືກປະຖິ້ມໄວ້.

Akaflieg Berlin B1:

Akaflieg Berlin B1 Charlotte , ແມ່ນຜູ້ກໍ່ສ້າງ glider ສ້າງໃນເຢຍລະມັນໃນຊຸມປີ 1920. ມັນໄດ້ສະແດງຮູບແບບການລົງເຮືອປະດັບຍົນທີ່ມີປີກສູງ, ມີຄວາມສູງຂອງການກໍ່ສ້າງໄມ້ທຸກຊະນິດ, ເຊິ່ງມີສອງຊັ້ນ ສຳ ລັບລົງຈອດ.

Akaflieg Berlin B12:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Berlin B12 ແມ່ນຍົນທີ່ມີການບິນສອງຊັ້ນທີ່ມີປະສິດຕິພາບສູງເຊິ່ງໄດ້ຖືກອອກແບບແລະສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນ. ຖືເປັນຍານພາຫະນະຄົ້ນຄ້ວາ, ມີພຽງ ໜ່ວຍ ດຽວຖືກສ້າງຂຶ້ນ.

Akaflieg Berlin B13:

Akaflieg Berlin B13 ແມ່ນລົດສອງລໍ້ທີ່ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນ.

Akaflieg Berlin B5:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Berlin B5 ແມ່ນເຮືອບັນທຸກຫີນທີ່ຖືກສ້າງຂຶ້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນທ້າຍຊຸມປີ 1930. ມັນປະກອບດ້ວຍການຕັ້ງຄ່າເຮືອບິນທີ່ມີປີກສູງ, ກະດານຫາງນົກຍຸງຂອງການກໍ່ສ້າງໄມ້ທຸກຊະນິດ, ພ້ອມດ້ວຍປີກແກວທີ່ມີຄວາມສາມາດໃນການບິນ, ເຄື່ອງມືລົງຈອດທີ່ສາມາດຖອດໄດ້, ຫາງທັງ ໝົດ ເຄື່ອນທີ່, ເບກອາກາດ ດຳ.

Akaflieg Berlin B6:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Berlin B6 ແມ່ນເຮືອໄຟຟ້າຂະຫຍາຍໃຫຍ່ຂື້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນທ້າຍຊຸມປີ 1930. ມັນປະກອບດ້ວຍການຕັ້ງຄ່າເຮືອໃບບິນກາງ, ປີກທີ່ມີຄວາມສູງ, ພ້ອມດ້ວຍ Junkers-flaps, ເຄື່ອງມືລົງຈອດທີ່ສາມາດຖອດໄດ້, ຫາງເຄື່ອນທີ່ທັງ ໝົດ, ເບກລົມທາງອາກາດ, ເນື້ອໄມ້ແລະເຫຼັກ.

Akaflieg Berlin B8:

ເຮືອ Akaflieg Berlin B8 ແມ່ນເຮືອໃບເຢຍລະມັນທີ່ສ້າງຂຶ້ນໃນທ້າຍຊຸມປີ 1930 ສຳ ລັບການແຂ່ງຂັນກິລາໂອລິມປິກເກມໂອລິມປິກປີ 1939 ທີ່ເມືອງໂລມ. ມັນແມ່ນເຮືອໃບບິນສູງທີ່ມີປີກບ່າໄຫລ່, ມີເບກອາກາດ ດຳ ແລະການກໍ່ສ້າງໄມ້ທຸກຊະນິດ.

Akaflieg Berlin B9:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Berlin B 9 ແມ່ນເຮືອບິນທົດລອງທີ່ມີການອອກແບບຄູ່ແຝດ, ຖືກພັດທະນາໂດຍ Akaflieg Berlin ແລະ Flugtechnische Fachgruppe ໃນຊຸມປີ 1940. ມັນໄດ້ຖືກອອກແບບເພື່ອກວດກາຜົນປະໂຫຍດຂອງການມີນັກບິນໃນ ຕຳ ແໜ່ງ ທີ່ມັກ. ເຮືອບິນ ລຳ ດັ່ງກ່າວໄດ້ບິນໃນປີ 1943, ແຕ່ສຸດທ້າຍກໍ່ຖືກປະຖິ້ມໄວ້.

Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko:

Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko ແມ່ນເຮືອບັນທຸກເຮືອບິນທີ່ມີປະສິດທິພາບສູງສອງບ່ອນທີ່ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໂດຍນັກສຶກສາຂອງມະຫາວິທະຍາໄລ Brunswick. ເຮືອໃບບໍ່ໄດ້ມີຈຸດປະສົງໃນການຜະລິດ.

Akaflieg Braunschweig SB-11:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Braunschweig SB-11 ແມ່ນບ່ອນທົດລອງ, ບ່ອນນັ່ງບ່ອນດຽວ, ເຮືອໃບເລຂາຄະນິດທີ່ມີການປ່ຽນແປງທີ່ອອກແບບໂດຍນັກຮຽນນັກບິນໃນປະເທດເຢຍລະມັນ. ມັນໄດ້ຊະນະລະດັບຄວາມສູງ 15 ມໃນການແຂ່ງຂັນ World Gliding Championships ປີ 1978 ແຕ່ວ່າຄວາມກ້າວ ໜ້າ ຂອງມັນກ່ຽວກັບການຄັດຄ້ານທີ່ດີທີ່ສຸດ, ທຳ ມະດາ, ບໍ່ພຽງພໍທີ່ຈະ ນຳ ໄປສູ່ການຮຽນແບບທີ່ແຜ່ຂະຫຍາຍອອກໄປ.

Akaflieg Braunschweig SB-12:

Akaflieg Braunschweig SB-12 ແມ່ນບ່ອນນັ່ງດຽວ, ເຮືອໃບມາດຕະຖານ Class Class ຖືກອອກແບບປະມານປີ 1980 ໂດຍນັກສຶກສາມະຫາວິທະຍາໄລເຕັກນິກເຢຍລະມັນເພື່ອທົດສອບຮູບປີກປີກ ໃໝ່ ຈາກສູນການບິນເຢຍລະມັນ. ມັນບໍ່ໄດ້ມີຈຸດປະສົງໃນການຜະລິດ, ແຕ່ວ່າລົດ SB-12 ດຽວແມ່ນຍັງເຄື່ອນໄຫວໃນປີ 2010.

Akaflieg Braunschweig SB-13 Arcus:

Akaflieg Braunschweig SB-13 Arcus ແມ່ນບ່ອນທົດລອງທີ່ບໍ່ມີບ່ອນນັ່ງ, ມີບ່ອນນັ່ງດຽວ, ມີຫ້ອງວາງສະແດງມາດຕະຖານທີ່ຖືກອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງຢູ່ປະເທດເຢຍລະມັນໃນຕົ້ນຊຸມປີ 1990. ເຖິງແມ່ນວ່າມັນໄດ້ປະຕິບັດເຊັ່ນດຽວກັນກັບສະໄຫມຂອງມັນ, ມັນບໍ່ໄດ້ສະເຫນີການປັບປຸງທີ່ພຽງພໍເພື່ອຊົດເຊີຍຄຸນລັກສະນະການຈັດການທີ່ຫຍຸ້ງຍາກ.

Akaflieg Braunschweig SB-14:

Akaflieg Braunschweig SB 14 ແມ່ນ ກຳ ປັ່ນບັນທຸກແບບເປີດກວ້າງ 18 ແມັດ (59 ຟຸດ) ທີ່ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງຢູ່ປະເທດເຢຍລະມັນໃນຕົ້ນຊຸມປີ 2000.

Akaflieg Braunschweig SB-5 Danzig:

Akaflieg Braunschweig SB-5 ແມ່ນເຮືອໃບມາດຕະຖານຫ້ອງຮຽນແບບປະຕູດຽວຂອງປະເທດເຢຍລະມັນທີ່ອອກແບບແລະປະຕິບັດໂດຍນັກສຶກສາຂອງມະຫາວິທະຍາໄລ Brunswick. ຫຼາຍກ່ວາ 100 ໄດ້ຖືກສ້າງຂຶ້ນໃນການອອກແບບຂອງພວກເຂົາ, ໃນຫລາຍໆແບບທີ່ແຕກຕ່າງກັນ.

Akaflieg Braunschweig SB-6 Nixope:

Akaflieg Braunschweig SB-6 Nixope ແມ່ນຕົ້ນສະບັບ (1961) GRP ບ່ອນນັ່ງກ້ວາງຂວາງທີ່ຖືກອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໂດຍນັກຮຽນອາກາດຈາກມະຫາວິທະຍາໄລ Brunswick. ມັນໄດ້ແຂ່ງຂັນໃນການແຂ່ງຂັນແລ່ນລົດໄຟແຫ່ງຊາດເຢຍລະມັນປີ 1961, ເຊິ່ງຈະມາເປັນຄັ້ງທີ 6, ແລະ ນຳ ໂດຍກົງກັບເຮືອບິນ GRP ອີກສອງ ລຳ.

Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus:

Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus ແມ່ນເຄື່ອງ ສຳ ອາງຊັ້ນມາດຕະຖານທີ່ອອກແບບແລະສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຊຸມປີ 1960. ມັນແມ່ນຫນຶ່ງໃນຊຸດຂອງການອອກແບບໃຍແກ້ວແລະຜະລິດຕະພັນໄມ້ຈາກນັກຮຽນຂອງ Akaflieg Braunschweig.

Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus:

Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus ແມ່ນເຄື່ອງ ສຳ ອາງຊັ້ນມາດຕະຖານທີ່ອອກແບບແລະສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຊຸມປີ 1960. ມັນແມ່ນຫນຶ່ງໃນຊຸດຂອງການອອກແບບໃຍແກ້ວແລະຜະລິດຕະພັນໄມ້ຈາກນັກຮຽນຂອງ Akaflieg Braunschweig.

Akaflieg Braunschweig SB-8:

Akaflieg Braunschweig SB-8 ແມ່ນບ່ອນນັ່ງທົດລອງ, ບ່ອນນັ່ງບ່ອນດຽວ, ລົດປະສິດຕິພາບສູງທີ່ສ້າງຂຶ້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຊຸມປີ 1960, ໄດ້ຮັບການກໍ່ສ້າງສ່ວນໃຫຍ່ຈາກຜິວ ໜັງ ເສັ້ນໃຍແກ້ວໃນໄລຍະສ້າງໂຄງສ້າງໄມ້ balsa. ສອງສ້າງໄດ້; ຄັ້ງທີສອງຂອງທີ່ຕໍ່ມາແມ່ນພໍດີກັບອັດຕາສ່ວນສູງ (30: 1), ກາຍມາເປັນ Akaflieg Braunschweig SB-9 Stratus .

Akaflieg Braunschweig SB-8:

Akaflieg Braunschweig SB-8 ແມ່ນບ່ອນນັ່ງທົດລອງ, ບ່ອນນັ່ງບ່ອນດຽວ, ລົດປະສິດຕິພາບສູງທີ່ສ້າງຂຶ້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຊຸມປີ 1960, ໄດ້ຮັບການກໍ່ສ້າງສ່ວນໃຫຍ່ຈາກຜິວ ໜັງ ເສັ້ນໃຍແກ້ວໃນໄລຍະສ້າງໂຄງສ້າງໄມ້ balsa. ສອງສ້າງໄດ້; ຄັ້ງທີສອງຂອງທີ່ຕໍ່ມາແມ່ນພໍດີກັບອັດຕາສ່ວນສູງ (30: 1), ກາຍມາເປັນ Akaflieg Braunschweig SB-9 Stratus .

Akaflieg Braunschweig SB-8:

Akaflieg Braunschweig SB-8 ແມ່ນບ່ອນນັ່ງທົດລອງ, ບ່ອນນັ່ງບ່ອນດຽວ, ລົດປະສິດຕິພາບສູງທີ່ສ້າງຂຶ້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຊຸມປີ 1960, ໄດ້ຮັບການກໍ່ສ້າງສ່ວນໃຫຍ່ຈາກຜິວ ໜັງ ເສັ້ນໃຍແກ້ວໃນໄລຍະສ້າງໂຄງສ້າງໄມ້ balsa. ສອງສ້າງໄດ້; ຄັ້ງທີສອງຂອງທີ່ຕໍ່ມາແມ່ນພໍດີກັບອັດຕາສ່ວນສູງ (30: 1), ກາຍມາເປັນ Akaflieg Braunschweig SB-9 Stratus .

Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko:

Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko ແມ່ນເຮືອບັນທຸກເຮືອບິນທີ່ມີປະສິດທິພາບສູງສອງບ່ອນທີ່ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໂດຍນັກສຶກສາຂອງມະຫາວິທະຍາໄລ Brunswick. ເຮືອໃບບໍ່ໄດ້ມີຈຸດປະສົງໃນການຜະລິດ.

Akaflieg Braunschweig SB-5 Danzig:

Akaflieg Braunschweig SB-5 ແມ່ນເຮືອໃບມາດຕະຖານຫ້ອງຮຽນແບບປະຕູດຽວຂອງປະເທດເຢຍລະມັນທີ່ອອກແບບແລະປະຕິບັດໂດຍນັກສຶກສາຂອງມະຫາວິທະຍາໄລ Brunswick. ຫຼາຍກ່ວາ 100 ໄດ້ຖືກສ້າງຂຶ້ນໃນການອອກແບບຂອງພວກເຂົາ, ໃນຫລາຍໆແບບທີ່ແຕກຕ່າງກັນ.

Akaflieg Braunschweig SB-8:

Akaflieg Braunschweig SB-8 ແມ່ນບ່ອນນັ່ງທົດລອງ, ບ່ອນນັ່ງບ່ອນດຽວ, ລົດປະສິດຕິພາບສູງທີ່ສ້າງຂຶ້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຊຸມປີ 1960, ໄດ້ຮັບການກໍ່ສ້າງສ່ວນໃຫຍ່ຈາກຜິວ ໜັງ ເສັ້ນໃຍແກ້ວໃນໄລຍະສ້າງໂຄງສ້າງໄມ້ balsa. ສອງສ້າງໄດ້; ຄັ້ງທີສອງຂອງທີ່ຕໍ່ມາແມ່ນພໍດີກັບອັດຕາສ່ວນສູງ (30: 1), ກາຍມາເປັນ Akaflieg Braunschweig SB-9 Stratus .

Akaflieg Braunschweig SB-8:

Akaflieg Braunschweig SB-8 ແມ່ນບ່ອນນັ່ງທົດລອງ, ບ່ອນນັ່ງບ່ອນດຽວ, ລົດປະສິດຕິພາບສູງທີ່ສ້າງຂຶ້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຊຸມປີ 1960, ໄດ້ຮັບການກໍ່ສ້າງສ່ວນໃຫຍ່ຈາກຜິວ ໜັງ ເສັ້ນໃຍແກ້ວໃນໄລຍະສ້າງໂຄງສ້າງໄມ້ balsa. ສອງສ້າງໄດ້; ຄັ້ງທີສອງຂອງທີ່ຕໍ່ມາແມ່ນພໍດີກັບອັດຕາສ່ວນສູງ (30: 1), ກາຍມາເປັນ Akaflieg Braunschweig SB-9 Stratus .

Akaflieg Darmstadt:

Akaflieg Darmstadt ແມ່ນ ໜຶ່ງ ໃນກຸ່ມຊາວບິນປະມານ 20 ກຸ່ມຕິດກັບມະຫາວິທະຍາໄລເຢຍລະມັນ. Akaflieg ແມ່ນຕົວຫຍໍ້ ສຳ ລັບ Akademische Fliegergruppe , ກຸ່ມນັກສຶກສາແລະຄະນະວິຊາຈາກມະຫາວິທະຍາໄລເຢຍລະມັນ.

Darmstadt D-18:

Darmstadt D-18 ແມ່ນເຮືອບິນກິລາແສງສະຫວ່າງຂອງເຢຍລະມັນທີ່ຖືກອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນທ້າຍຊຸມປີ 1920 ໂດຍ Akaflieg Darmstadt ຂອງ Technische Universität Darmstadt.

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , ຍັງເອີ້ນວ່າ Darmstadt D-17 ແລະ Darmstadt I , ແມ່ນບ່ອນນັ່ງທີ່ມີປະສິດຕິພາບສູງ, ມີບ່ອນນັ່ງດຽວ, ເຮືອໃບທະເລສາມາດອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໂດຍກຸ່ມນັກອອກແບບມະຫາວິທະຍາໄລເຢຍລະມັນໃນປີ 1927. ມັນຖືກຕິດຕາມໃນປີ 1928 ໂດຍ ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , ເຮືອບິນທີ່ຄ້າຍຄືກັນກັບຮູບ ໃໝ່, ປີກກວ້າງຍາວກວ່າ.

Darmstadt D-18:

Darmstadt D-18 ແມ່ນເຮືອບິນກິລາແສງສະຫວ່າງຂອງເຢຍລະມັນທີ່ຖືກອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນທ້າຍຊຸມປີ 1920 ໂດຍ Akaflieg Darmstadt ຂອງ Technische Universität Darmstadt.

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , ຍັງເອີ້ນວ່າ Darmstadt D-17 ແລະ Darmstadt I , ແມ່ນບ່ອນນັ່ງທີ່ມີປະສິດຕິພາບສູງ, ມີບ່ອນນັ່ງດຽວ, ເຮືອໃບທະເລສາມາດອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໂດຍກຸ່ມນັກອອກແບບມະຫາວິທະຍາໄລເຢຍລະມັນໃນປີ 1927. ມັນຖືກຕິດຕາມໃນປີ 1928 ໂດຍ ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , ເຮືອບິນທີ່ຄ້າຍຄືກັນກັບຮູບ ໃໝ່, ປີກກວ້າງຍາວກວ່າ.

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , ຍັງເອີ້ນວ່າ Darmstadt D-17 ແລະ Darmstadt I , ແມ່ນບ່ອນນັ່ງທີ່ມີປະສິດຕິພາບສູງ, ມີບ່ອນນັ່ງດຽວ, ເຮືອໃບທະເລສາມາດອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໂດຍກຸ່ມນັກອອກແບບມະຫາວິທະຍາໄລເຢຍລະມັນໃນປີ 1927. ມັນຖືກຕິດຕາມໃນປີ 1928 ໂດຍ ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , ເຮືອບິນທີ່ຄ້າຍຄືກັນກັບຮູບ ໃໝ່, ປີກກວ້າງຍາວກວ່າ.

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , ຍັງເອີ້ນວ່າ Darmstadt D-17 ແລະ Darmstadt I , ແມ່ນບ່ອນນັ່ງທີ່ມີປະສິດຕິພາບສູງ, ມີບ່ອນນັ່ງດຽວ, ເຮືອໃບທະເລສາມາດອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໂດຍກຸ່ມນັກອອກແບບມະຫາວິທະຍາໄລເຢຍລະມັນໃນປີ 1927. ມັນຖືກຕິດຕາມໃນປີ 1928 ໂດຍ ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , ເຮືອບິນທີ່ຄ້າຍຄືກັນກັບຮູບ ໃໝ່, ປີກກວ້າງຍາວກວ່າ.

Darmstadt D-22:

Darmstadt D-22 ແມ່ນຍົນກິລາຂອງປະເທດເຢຍລະມັນ, ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໂດຍ Akaflieg ຂອງ Technische Universität Darmstadt.

Akaflieg Darmstadt D-28 Windspiel:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-28 Windspiel ແມ່ນເຮືອໃບຂະ ໜາດ ດຽວທີ່ມີປະສິດຕິພາບສູງທີ່ອອກແບບມາໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຕົ້ນຊຸມປີ 1930. ມີຈຸດປະສົງໃນການຂຸດຄົ້ນຄວາມເຂົ້າໃຈທີ່ເພີ່ມຂື້ນຂອງການເພີ່ມຂື້ນຂອງຄວາມຮ້ອນ, ມັນມີຂະ ໜາດ ນ້ອຍແລະບໍ່ສາມາດຄວບຄຸມໄດ້, ມີຄວາມກວ້າງ 12 ແມັດ; ຜ້າ ໄໝ ປົກຄຸມ ສຳ ລັບຄວາມສະຫວ່າງ, ມັນມີນ້ ຳ ໜັກ ໜ້ອຍ ກ່ວານັກບິນຂອງມັນ. ມັນໄດ້ຈັດການບັນທຶກໄລຍະທາງກົງຕໍ່ໂລກເປັນເວລາໃນປີ 1934.

Akaflieg Darmstadt D-29:

Darmstadt D-29 ແມ່ນເຮືອບິນທົດລອງທີ່ຜະລິດແລະກໍ່ສ້າງໂດຍ Akaflieg Darmstadt. ເຮືອບິນ D-29 ແມ່ນເຄື່ອງບິນທີ່ເຮັດດ້ວຍຫີນທີ່ມີປີກຕ່ ຳ ທີ່ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນຊ່ວງປີ 1936 ດ້ວຍເຄື່ອງມືລົງຈອດແບບ ທຳ ມະດາທີ່ມີ tailskid. ມັນໄດ້ຖືກຂັບເຄື່ອນດ້ວຍເຄື່ອງຈັກທີ່ມີຄວາມແຮງຂອງ Siemens-Halske Sh 14a radial ແລະໄດ້ປິດລ້ອມຂອງ cocktits, ພ້ອມທັງລັກສະນະອື່ນໆອີກ ຈຳ ນວນ ໜຶ່ງ, ລວມທັງກະແສໄຟຟ້າທີ່ເຮັດດ້ວຍກະແສໄຟຟ້າ, ມີຫາງ T-tail ແລະສາຍ ນຳ.

Akaflieg Darmstadt D-30 ວົງແຫວນ:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-30 Cirrus ແມ່ນເຮືອບັນທຸກບ່ອນນັ່ງທີ່ມີຄວາມກ້າວ ໜ້າ ທາງດ້ານທາງອາກາດໂດຍມີປີກອັດຕາສ່ວນສູງຫຼາຍແລະມີຝັກແລະຂະຫຍາຍຕົວ. ສ້າງຂຶ້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນກ່ອນສົງຄາມໂລກຄັ້ງທີ 2, ມັນມີຈຸດປະສົງເພື່ອເປັນເຄື່ອງບັນທຶກແລະໄດ້ ກຳ ນົດສະຖິຕິໄລຍະທາງໄກແລະກັບຄືນໂລກ ໃໝ່ ໃນປີ 1938.

Lippisch DM-1:

Lippisch DM-1 ແມ່ນເຄື່ອງ ສຳ ຫຼວດຄົ້ນຄວ້າທີ່ມີບ່ອນນັ່ງດຽວທີ່ຖືກອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງຢູ່ປະເທດເຢຍລະມັນແຕ່ປີ 1944.

Akaflieg Darmstadt D-34:

ເຮືອໃບ Akaflieg Darmstadt D-34 ແມ່ນເຮືອບັນທຸກບ່ອນນັ່ງແບບທົດລອງ, ຖືກອອກແບບມາທີ່ມະຫາວິທະຍາໄລ Darmstadt ໃນຊຸມປີ 1950 ແລະຕົ້ນຊຸມປີ 1960 ເພື່ອຄົ້ນຫາຂໍ້ໄດ້ປຽບທາງດ້ານໂຄງສ້າງແລະທາງອາກາດຂອງພລາສຕິກແລະວັດສະດຸປະສົມທີ່ພົ້ນເດັ່ນຂື້ນມາ.

Akaflieg Darmstadt D-36 ວົງ:

Akaflieg Darmstadt D-36 Circe ແມ່ນບ່ອນນັ່ງດຽວ, ເຮືອໃບປະສິດທິພາບສູງທີ່ອອກແບບແລະສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນກາງຊຸມປີ 1960, ເຊິ່ງເປັນ ໜຶ່ງ ໃນ "ເຮືອແກ້ວ" ລຸ້ນ ທຳ ອິດ. ມັນແມ່ນຜູ້ຊະນະເລີດໃນການແຂ່ງຂັນເຕະບານແຫ່ງຊາດເຢຍລະມັນໃນປີ 1964 ແລະເປັນຄັ້ງທີ 2 ໃນການແຂ່ງຂັນຊິງແຊ້ມໂລກໃນປີຕໍ່ມາ.

Akaflieg Darmstadt D-36 ວົງ:

Akaflieg Darmstadt D-36 Circe ແມ່ນບ່ອນນັ່ງດຽວ, ເຮືອໃບປະສິດທິພາບສູງທີ່ອອກແບບແລະສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນກາງຊຸມປີ 1960, ເຊິ່ງເປັນ ໜຶ່ງ ໃນ "ເຮືອແກ້ວ" ລຸ້ນ ທຳ ອິດ. ມັນແມ່ນຜູ້ຊະນະເລີດໃນການແຂ່ງຂັນເຕະບານແຫ່ງຊາດເຢຍລະມັນໃນປີ 1964 ແລະເປັນຄັ້ງທີ 2 ໃນການແຂ່ງຂັນຊິງແຊ້ມໂລກໃນປີຕໍ່ມາ.

Akaflieg Darmstadt D-38:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-38 ແມ່ນເຮືອໃບແບບເຢຍລະມັນທີ່ມີບ່ອນນັ່ງດຽວ, ແບບ Class Class ທີ່ຖືກອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໂດຍ Fliegergruppe ຂອງມະຫາວິທະຍາໄລ Darmstadt.

Akaflieg Darmstadt D-39:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-39 ແມ່ນເຄື່ອງຈັກ ສຳ ລັບເຄື່ອງຈັກ ສຳ ລັບບ່ອນນັ່ງແບບດຽວທີ່ມາຈາກເຮືອ ດຳ ນ້ ຳ D-38. ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນທ້າຍຊຸມປີ 1970, ມັນບໍ່ໄດ້ມີຈຸດປະສົງໃນການຜະລິດແລະມີພຽງແຕ່ ໜຶ່ງ ຫຼັງທີ່ຖືກສ້າງຂຶ້ນ.

Akaflieg Darmstadt D-40:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-40 ແມ່ນເຮືອບິນແບບທົດລອງທາງເດີນເລຂາຄະນິດ, ເໝາະ ສົມກັບສະພາບເກືອບເຕັມ, ກ້ອງຖ່າຍຮູບປ່ຽນແປງກ້ອງຖ່າຍຮູບ ສຳ ລັບການປັບອາກາດດີທີ່ສຸດໃນຄວາມຮ້ອນທີ່ອ່ອນແອແລະປະສົມປະສານເຂົ້າໃນປີກເພື່ອຫຼຸດຜ່ອນການລາກປາຍ flap. ເຮືອບິນ ລຳ ໜຶ່ງ ໄດ້ປະສົບຜົນ ສຳ ເລັດແຕ່ຍົນ D-40, ຄ້າຍຄືກັບເຮືອປະມົງເລຂາຄະນິດອື່ນໆທີ່ບໍ່ມີການຄ້າ.

Akaflieg Darmstadt D-41:

Akaflieg Darmstadt D-41 ແມ່ນເຮືອໃບປັບແຕ່ງຂ້າງທາງຂ້າງທີ່ນັ່ງສອງຂ້າງ, ຖືກອອກແບບມາເພື່ອປະຕິບັດງານເຊັ່ນດຽວກັນກັບຜູ້ນັ່ງທີ່ນັ່ງທາງກົງ. ມັນໄດ້ຖືກສ້າງຂຶ້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຊຸມປີ 1990 ແລະຖືກ ນຳ ໃຊ້ໂດຍນັກຮຽນ Akaflieg Darmstadt ຈົນກວ່າມັນຈະຫາຍໄປໃນອຸປະຕິເຫດ.

Akaflieg Darmstadt D-6 Geheimrat:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-6 Geheimrat , ມັກຈະສັ້ນລົງເຖິງ Darmstadt D-6 Geheimrat , ແມ່ນບ່ອນນັ່ງແຂ່ງຂັນໃນຕອນຕົ້ນທີ່ມີບ່ອນນັ່ງດຽວແລະປີກ cantilever ສູງ, ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໂດຍນັກສຶກສາມະຫາວິທະຍາໄລເຢຍລະມັນໃນປີ 1922.

Akaflieg Darmstadt D-7 Margarete:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-7 Margarete , ມັກຈະຫຍໍ້ມາຈາກ Darmstadt D-7 Margarete , ແມ່ນ ໜຶ່ງ ໃນແວ່ນລົດສອງຊັ້ນທີ່ນັ່ງ ທຳ ອິດ, ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໂດຍນັກສຶກສາມະຫາວິທະຍາໄລເຢຍລະມັນໃນປີ 1923.

Akaflieg Darmstadt D-9 Konsul:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-9 Konsul , ມັກຈະຫຍໍ້ມາຈາກ Darmstadt D-9 Konsul , ແມ່ນບ່ອນນັ່ງທີ່ມີປະສິດທິພາບສູງ, ມີບ່ອນນັ່ງດຽວ, ເຮືອໃບປິວເຮືອບິນ cantilever monoplane, ຖືກອອກແບບແລະສ້າງໂດຍກຸ່ມນັກສຶກສາມະຫາວິທະຍາໄລເຢຍລະມັນໃນປີ 1923 ສຳ ລັບການຂຶ້ນພູ.

Akaflieg Darmstadt D-28 Windspiel:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg Darmstadt D-28 Windspiel ແມ່ນເຮືອໃບຂະ ໜາດ ດຽວທີ່ມີປະສິດຕິພາບສູງທີ່ອອກແບບມາໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນຕົ້ນຊຸມປີ 1930. ມີຈຸດປະສົງໃນການຂຸດຄົ້ນຄວາມເຂົ້າໃຈທີ່ເພີ່ມຂື້ນຂອງການເພີ່ມຂື້ນຂອງຄວາມຮ້ອນ, ມັນມີຂະ ໜາດ ນ້ອຍແລະບໍ່ສາມາດຄວບຄຸມໄດ້, ມີຄວາມກວ້າງ 12 ແມັດ; ຜ້າ ໄໝ ປົກຄຸມ ສຳ ລັບຄວາມສະຫວ່າງ, ມັນມີນ້ ຳ ໜັກ ໜ້ອຍ ກ່ວານັກບິນຂອງມັນ. ມັນໄດ້ຈັດການບັນທຶກໄລຍະທາງກົງຕໍ່ໂລກເປັນເວລາໃນປີ 1934.

Lippisch DM-1:

Lippisch DM-1 ແມ່ນເຄື່ອງ ສຳ ຫຼວດຄົ້ນຄວ້າທີ່ມີບ່ອນນັ່ງດຽວທີ່ຖືກອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງຢູ່ປະເທດເຢຍລະມັນແຕ່ປີ 1944.

Laubenthal Württemberg:

The Laubenthal Württemberg , ບາງຄັ້ງເປັນທີ່ຮູ້ຈັກພາຍຫຼັງຜູ້ກໍ່ສ້າງຂອງຕົນເປັນ Akaflieg Darmstadt Württemberg , ເປັນບ່ອນນັ່ງທາງລົດໄຟດຽວທີ່ອອກແບບໂດຍ Paul Laubenthal ແລະກໍ່ສ້າງຢູ່ມະຫາວິທະຍາໄລ Darmstadt ສຳ ລັບ Wolf Hirth, ຜູ້ທີ່ໄດ້ຮັບລາງວັນ 4 ລາງວັນໃນມັນໃນການແຂ່ງຂັນລະດັບສາກົນໃນປະເທດຝຣັ່ງໃນປີ 1928. ເຄື່ອງຈັກທີສອງຖືກສ້າງຂຶ້ນໃນປີ 1929 ໂດຍ Klemm Leichtflugzeugbau GmbH.

FVD Stehaufchen:

FVD Stehaufchen ຫຼື Der Dresdener Stehaufchen , ຕໍ່ມາໄດ້ຍົກເລີກການແຂ່ງຂັນ Akaflieg Dresden D-B1 Stehaufchen , ເຊິ່ງເປັນເສັ້ນທາງການບິນທີ່ມີຄວາມກວ້າງບໍ່ເທົ່າກັນທີ່ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງຢູ່ປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1921. ມັນໄດ້ບິນກັບຄວາມ ສຳ ເລັດບາງຢ່າງໃນການແຂ່ງຂັນRhönຄັ້ງທີສອງແລະທີສາມໃນ Wasserkuppe ແລະຍັງ ເຄີຍໃຊ້ໃນການຝຶກອົບຮົມນັກບິນ.

FVD Stehaufchen:

FVD Stehaufchen ຫຼື Der Dresdener Stehaufchen , ຕໍ່ມາໄດ້ຍົກເລີກການແຂ່ງຂັນ Akaflieg Dresden D-B1 Stehaufchen , ເຊິ່ງເປັນເສັ້ນທາງການບິນທີ່ມີຄວາມກວ້າງບໍ່ເທົ່າກັນທີ່ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງຢູ່ປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1921. ມັນໄດ້ບິນກັບຄວາມ ສຳ ເລັດບາງຢ່າງໃນການແຂ່ງຂັນRhönຄັ້ງທີສອງແລະທີສາມໃນ Wasserkuppe ແລະຍັງ ເຄີຍໃຊ້ໃນການຝຶກອົບຮົມນັກບິນ.

FVD Doris:

The FVD Doris ຫຼື Dresden Doris , ຕໍ່ມາເອີ້ນວ່າ Akaflieg Dresden D-B2 Doris , ເປັນເສັ້ນທາງລົດໄຟຟ້າ monoplane ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1922. ມັນເປັນສິ່ງທີ່ຜິດປົກກະຕິໃນການມີປີກເຊິ່ງສາມາດປັບມຸມຂອງການໂຈມຕີໄດ້ຢ່າງອິດສະຫຼະ, ເຊິ່ງເປັນຄຸນລັກສະນະທີ່ມີຈຸດປະສົງເພື່ອເພີ່ມພະລັງງານ ໄດ້ມາຈາກ gusts ຂອງລົມ.

Akaflieg Hannover AFH-24:

Akaflieg Hannover AFH-24 ແມ່ນເຮືອບິນຝຶກອົບຮົມທີ່ຖືກອອກແບບແລະສ້າງຂຶ້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນ.

Hannover Greif:

Akaflieg Hannover H.2 Greif ແມ່ນການພັດທະນາລົດຍົນ Vampyr ທີ່ປະສົບຜົນ ສຳ ເລັດໃນປີ 1922. ເຖິງແມ່ນວ່າມັນໄດ້ບິນໃນສາມການແຂ່ງຂັນRhön (Wasserkuppe) ທີ່ປະສົບຜົນ ສຳ ເລັດ, ແຕ່ມັນກໍ່ບໍ່ສາມາດກົງກັບຜົນ ສຳ ເລັດຂອງຜູ້ທີ່ໄດ້ມາກ່ອນ.

Hannover H 1 Vampyr:

ເຮືອ Hannover H.1 Vampyr ແມ່ນເຮືອບິນເຢຍລະມັນທີ່ຖືກອອກແບບໂດຍ Georg Madelung ສຳ ລັບການແຂ່ງຂັນ ກ້ຽວ ບິນ 1921 Rhönທີ່ຈັດຂຶ້ນທີ່ Wasserkuppe, ຕັ້ງແຕ່ວັນທີ 8 ສິງຫາເຖິງ 25 ສິງຫາ 1921. ໄດ້ຖືກອ້າງວ່າເປັນຕົວຢ່າງ ສຳ ລັບເຮືອປະມົງທີ່ທັນສະ ໄໝ ທັງ ໝົດ.

Hannover H 1 Vampyr:

ເຮືອ Hannover H.1 Vampyr ແມ່ນເຮືອບິນເຢຍລະມັນທີ່ຖືກອອກແບບໂດຍ Georg Madelung ສຳ ລັບການແຂ່ງຂັນ ກ້ຽວ ບິນ 1921 Rhönທີ່ຈັດຂຶ້ນທີ່ Wasserkuppe, ຕັ້ງແຕ່ວັນທີ 8 ສິງຫາເຖິງ 25 ສິງຫາ 1921. ໄດ້ຖືກອ້າງວ່າເປັນຕົວຢ່າງ ສຳ ລັບເຮືອປະມົງທີ່ທັນສະ ໄໝ ທັງ ໝົດ.

Akaflieg Karlsruhe:

Akaflieg Karlsruhe ແມ່ນ ໜຶ່ງ ໃນສິບກຸ່ມບິນ (Akaflieg) ຕິດກັບມະຫາວິທະຍາໄລເຢຍລະມັນ. Akaflieg ແມ່ນຕົວຫຍໍ້ ສຳ ລັບ Akademische Fliegergruppe , ກຸ່ມນັກສຶກສາທີ່ເຮັດວຽກກັບມະຫາວິທະຍາໄລເຢຍລະມັນ. ໂຮງຮຽນ Akademische Fliegergruppe Karlsruhe eV - ແມ່ນກຸ່ມນັກຮຽນທີ່ລົງທະບຽນຮຽນຢູ່ສະຖາບັນເຕັກໂນໂລຢີ Karlsruhe, ເຊິ່ງມີສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງກັບການພັດທະນາແລະການອອກແບບຂອງແວ່ນຕາ, ພ້ອມທັງຄົ້ນຄ້ວາວິທະຍາສາດດ້ານອາວະກາດ.

Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl:

Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl ແມ່ນລົດຈັກທີ່ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນແລະບິນໄດ້ຄັ້ງ ທຳ ອິດໃນວັນທີ 9 ມັງກອນ 1971.

Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl:

Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl ແມ່ນລົດຈັກທີ່ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນແລະບິນໄດ້ຄັ້ງ ທຳ ອິດໃນວັນທີ 9 ມັງກອນ 1971.

Akaflieg Karlsruhe AK-5:

AK-5 ແມ່ນເຮືອບັນທຸກຫ້ອງຮຽນທີ່ມີບ່ອນນັ່ງດຽວທີ່ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໂດຍສະມາຊິກຂອງ Akaflieg Karlsruhe.

Akaflieg Karlsruhe AK-5b:

Akaflieg Karlsruhe AK-5b ແມ່ນບ່ອນນັ່ງ ສຳ ລັບຫ້ອງຮຽນຂອງສະໂມສອນຊັ້ນດຽວທີ່ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໂດຍສະມາຊິກຂອງ Akaflieg Karlsruhe.

Akaflieg Karlsruhe AK-8:

AK-8 ແມ່ນເຮືອໃບແບບ FAI-Standard Class ແບບດຽວທີ່ມີການອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໂດຍສະມາຊິກຂອງ Akaflieg Karlsruhe ເຊິ່ງສາມາດ ຈຳ ແນກໄດ້ໂດຍແຂບ ນຳ ທາງດ້ານຮູບຮີ.

DG Flugzeugbau DG-1000:

ເຮືອ ບິນ DG Flugzeugbau DG-1000 ແມ່ນຄວາມສະຫວ່າງຂອງຊັ້ນສອງ Seater ທີ່ສ້າງໂດຍ DG Flugzeugbau. ມັນມີເຄື່ອງຈັກແລະເຄື່ອງປັ່ນປ່ວນ. ມັນໄດ້ບິນຄັ້ງ ທຳ ອິດໃນເດືອນກໍລະກົດປີ 2000 ທີ່ Speyer ໃນປະເທດເຢຍລະມັນ. ມີ 4 ແບບ, ມີປີກ 18- ແລະ 20 ແມັດຂອງໂປໄຟ HQK-51. ຕົວປ່ຽນແປງ DG-1001 ລ້າສຸດໄດ້ທົດແທນ DG-505 ໃນການຜະລິດ.

Akaflieg Köln LS11:

ເຮືອ LS11 ຫຼື AFK1 ແມ່ນເຮືອບິນແບບສອງຊັ້ນທີ່ນັ່ງແບບທົດລອງໃນປະຈຸບັນ ກຳ ລັງພັດທະນາຢູ່ Akaflieg Köln eV. LS11 ໄດ້ບິນຄັ້ງ ທຳ ອິດໃນວັນທີ 5 ພະຈິກ 2005.

Akaflieg Köln LS11:

ເຮືອ LS11 ຫຼື AFK1 ແມ່ນເຮືອບິນແບບສອງຊັ້ນທີ່ນັ່ງແບບທົດລອງໃນປະຈຸບັນ ກຳ ລັງພັດທະນາຢູ່ Akaflieg Köln eV. LS11 ໄດ້ບິນຄັ້ງ ທຳ ອິດໃນວັນທີ 5 ພະຈິກ 2005.

Akaflieg Köln LS11:

ເຮືອ LS11 ຫຼື AFK1 ແມ່ນເຮືອບິນແບບສອງຊັ້ນທີ່ນັ່ງແບບທົດລອງໃນປະຈຸບັນ ກຳ ລັງພັດທະນາຢູ່ Akaflieg Köln eV. LS11 ໄດ້ບິນຄັ້ງ ທຳ ອິດໃນວັນທີ 5 ພະຈິກ 2005.

Akaflieg Köln LS11:

ເຮືອ LS11 ຫຼື AFK1 ແມ່ນເຮືອບິນແບບສອງຊັ້ນທີ່ນັ່ງແບບທົດລອງໃນປະຈຸບັນ ກຳ ລັງພັດທະນາຢູ່ Akaflieg Köln eV. LS11 ໄດ້ບິນຄັ້ງ ທຳ ອິດໃນວັນທີ 5 ພະຈິກ 2005.

Akaflieg MünchenMü10 Milan:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg MünchenMü10 Milan ແມ່ນເຮືອບິນຂະ ໜາດ ໃຫຍ່ທີ່ນັ່ງສອງບ່ອນເຊິ່ງໄດ້ຖືກອອກແບບມາໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1934. ມີພຽງແຕ່ ສຳ ເນົາການອອກແບບ ໜຶ່ງ ສະບັບ.

Papagei Akaflieg MünchenMü11:

Akaflieg MünchenMü11 Papagei ແມ່ນ ແວ່ນ ຕາເບື້ອງຕົ້ນທີ່ຖືກອອກແບບແລະສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1935.

Akaflieg MünchenMü12 Kiwi:

Akaflieg MünchenMü12 Kiwi ແມ່ນກະ ຈົກ ທີ່ຖືກອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງຢູ່ປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1935.

Akaflieg MünchenMü13:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg MünchenMü13 Merlin ແລະ Akaflieg MünchenMü13 Atalante ແມ່ນເຄື່ອງປະດັບຕົກແຕ່ງອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນຕັ້ງແຕ່ປີ 1935. ລົດເມທີ່ມີຄວາມສົມເຫດສົມຜົນຂອງ Merlin ໄດ້ຖືກປ່ຽນແປງໂດຍການເພີ່ມເຄື່ອງຈັກຂະ ໜາດ ນ້ອຍໃນດັງ, ຄືກັບ Mü13M Motormerlin . ການພັດທະນາຫຼັງສົງຄາມຍ້ອນວ່າ Mü13E ໄດ້ເຂົ້າສູ່ການຜະລິດເປັນ Scheibe Bergfalke.

Akaflieg MünchenMü16:

Akaflieg MünchenMü16 ແມ່ນເຄື່ອງປະດັບທີ່ມີການອອກແບບໃນເຢຍລະມັນແຕ່ປີ 1938.

Akaflieg MünchenMü17 Merle:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg MünchenMü17 Merle ແມ່ນເຮືອບິນ ລຳ ໜຶ່ງ ທີ່ມີບ່ອນຈອດລົດທີ່ມີການອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງຢູ່ປະເທດເຢຍລະມັນແຕ່ປີ 1938.

Akaflieg MünchenMü18Meßkrähe:

Akaflieg MünchenMü18Meßkrähe ແມ່ນແກ້ວປະດັບທີ່ຖືກອອກແບບແລະສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1927.

ໄມ້ກາງແຂນ Akaflieg MünchenMü1 Vogel:

Akaflieg MünchenMü1 Vogel Roch ແມ່ນ ແວ່ນຕາ ທີ່ຖືກອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1924.

Akaflieg MünchenMü22:

Akaflieg MünchenMü22 ແມ່ນເຄື່ອງຈັກ ສຳ ຫຼວດຄົ້ນຄວ້າທີ່ມີບ່ອນນັ່ງທີ່ມີບ່ອນນັ່ງດຽວທີ່ອອກແບບແລະສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນຕັ້ງແຕ່ປີ 1953.

Akaflieg MünchenMü23 Saurier:

Akaflieg MünchenMü23 Saurier ແມ່ນລົດຈັກສອງ ລໍ້ທີ່ ມີການອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນແຕ່ປີ 1956.

Akaflieg MünchenMü10 Milan:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg MünchenMü10 Milan ແມ່ນເຮືອບິນຂະ ໜາດ ໃຫຍ່ທີ່ນັ່ງສອງບ່ອນເຊິ່ງໄດ້ຖືກອອກແບບມາໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1934. ມີພຽງແຕ່ ສຳ ເນົາການອອກແບບ ໜຶ່ງ ສະບັບ.

Akaflieg MünchenMü26:

Akaflieg MünchenMü26 ແມ່ນລົດລາງປະຕູທີ່ມີປະສິດທິພາບສູງທີ່ມີການອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນເລີ່ມແຕ່ປີ 1970.

Akaflieg MünchenMü27:

ເຮືອ ບິນMü-27 ແມ່ນເຮືອບິນ ສຳ ຫຼວດຄົ້ນຄວ້າທີ່ອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1979. ມີພຽງຕົວຢ່າງ ໜຶ່ງ ເທົ່ານັ້ນທີ່ຖືກສ້າງຂຶ້ນ.

Akaflieg MünchenMü28:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg MünchenMü28 ແມ່ນເຮືອບິນ ສຳ ຫລວດ ຄົ້ນຄ້ວາທີ່ຖືກອອກແບບແລະສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1983. ມີພຽງຕົວຢ່າງ ໜຶ່ງ ຂອງການອອກແບບ.

Akaflieg MünchenMü2Münchner Kindl:

Akaflieg MünchenMü2Münchner Kindl ແມ່ນແກ້ວປະດັບທີ່ຖືກອອກແບບແລະສ້າງຂຶ້ນໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1926.

Akaflieg MünchenMü30 Schlacro:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg MünchenMü30 Schlacro (SCHLepp-ACRObatic) ແມ່ນເຮືອດຶງແລະເຮືອບິນທີ່ນັ່ງໄດ້ສອງບ່ອນທີ່ມີປະສິດຕິພາບສູງທີ່ອອກແບບແລະສ້າງໃນເຢຍລະມັນແຕ່ປີ 1985.

Akaflieg MünchenMü31:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg MünchenMü31 ແມ່ນເຮືອບິນ ລຳ ໜຶ່ງ ທີ່ມີປະສິດທິພາບສູງທີ່ ກຳ ລັງອອກແບບຢູ່ປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 2010.

Akaflieg MünchenMü3 Kakadu:

Akaflieg MünchenMü3 Kakadu ແມ່ນຮູບຊົງກ້ວາງທີ່ຖືກອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1928.

Akaflieg MünchenMünchen:

Akaflieg MünchenMünchen ແມ່ນກະ ໂລ້ ລົດທີ່ຖືກອອກແບບແລະສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1927.

Akaflieg MünchenMü5ສິ່ງເສດເຫຼືອ:

Akaflieg MünchenMü5 Wastl ແມ່ນ ແວ່ນຕາ ທີ່ຖືກອອກແບບແລະສ້າງໃນປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1924.

Akaflieg MünchenMü6:

ເຮືອ ບິນ Akaflieg MünchenMü6 ແມ່ນເຮືອບິນຂະ ໜາດ ໃຫຍ່ທີ່ຖືກອອກແບບແລະກໍ່ສ້າງຢູ່ປະເທດເຢຍລະມັນໃນປີ 1924.

No comments:

Post a Comment

Fine-art photography, Trick shot, Outline of the visual arts

ການຖ່າຍຮູບແບບສິນລະປະ: ການຖ່າຍຮູບແບບລະອຽດ ແມ່ນການຖ່າຍຮູບທີ່ຖືກສ້າງຂື້ນຕາມວິໄສທັດຂອງນັກຖ່າຍຮູບເປັນສິລະປິນ, ໂດຍໃຊ້ຮູບຖ່າຍເປັນສື່ກາງໃນການສ...